سرویس فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین: نشر آفرینگان، داستانی مصور در ژانر فانتزی با عنوان "اژدهایان خفته" راهی بازار کتاب کرده است. نویسنده این کتاب، علی گلستانی، نوجوانی 14 ساله است.

داستان نویس نوجوان درباره این کتاب نوشته: "ایده این داستان وقتی به ذهنم رسید که مطلبی درباره هیولاهایی که در باورهای عامیانه و خرافی ایرانیان وجود داشته می‌خواندم. با خود گفتم که این هیولاها کم کم به دست فراموشی سپرده شده اند و امروز کمتر نوجوانی پیدا می‌شود که این‌ها را بشناسد. پس این داستان را نوشتم تا هیولاهای ایرانی را به نوجوانان علاقه مند به ژانر فانتزی معرفی کنم."

بخشی از این داستان: "بهرام آب دهانش را قورت داد. لحظه ای چشمانش را بست. به سارا گفت: "به نیروهات فکر کن. داره نزدیک می‌شه!"

هر دو تمرکز کردند و به نیروهای خود فکر کردند. صدای موسیقی چند ساز در ذهنشان پخش شد. همان لحظه یه چوم یه لنگ از مخفیگاهش بیرون زد و به بهرام و سارا خیره شد. آن‌ها با چشمانی از حدقه بیرون زده به او خیره شدند. بدنش سیاه رنگ و پر از مو بود.

هیولا هم که ترس آن‌ها را دید به سمتشان حمله کرد. هیکل هیولا دو برابر بهرام بود. با هر قدمی که برمی داشت زمین می‌لرزید. بهرام هم برای دفاع به سمت او رفت. هیولای یک چشم دندان های تیزش را به او نشان داد. دستانش را مشت کرد تا ضربه ای به او بزند. اما بهرام با پا به سینه او کوبید. هیولا فریاد کشید و مشتش را محکم به سر بهرام زد. بهرام بی حال روی زمین افتاد. هیولا دهانش را گشود تا شام امشبش را نوش جان کند، اما سارا به سمت او حمله ور شد. هیولا با ضربه ای سارا به چند متر آن طرف تر پرتاب کرد. هر دو مبارز بی حال روی زمین افتاده بودند..."

این کتاب 11 هزار تومان قیمت دارد.