سرویس فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین: "ارکان ثلاثه" متشکل از محمد آزرم ، آنیما احتیاط و علیرضا امیر حاجبی روز پنجشنبه 27 آبان ماه 95  ساعت 16 پرفورمنسی با نام "مانیفست" در "گالری آرته" برگزار می کنند.

در این اجرا، شعر، بدن و موسیقی با یکدیگر کلنجار می روند تا حالتی را خلق کنند؛ بنابراین طراحی حرکت های بدن، مبتنی بر کلام و آهنگی است که بدن، خود به صورت بالقوه آن را با خود حمل می کند. حرکت ها، ابتدا به صورت موتیف هایی تک بعدی طراحی شدند و بعد از شکل گیری شعر و موسیقی، گسترش پیدا کردند و در فضای خود منتشر شدند. موسیقی اثر از شش قطعه آتونال با متر آزاد آماده شده برمبنای شعر و حرکت. اسم این مجموعه  موسیقی را علیرضا امیر حاجبی "دانایی باغ " گذاشته است. این مجموعه یک کاتالوگ متنوع آتونال برای گیتار کلاسیک است که مستقل اما هم جهت با کانسپت اشعار محمد آزرم و طراحی های آنیما احتیاط ساخته شده است. از مشخصات اصلی این کاتالوگ می توان به ملودی های نامحسوس، سکوت ها تداوم ها و تکرارها اشاره کرد. ساخت این کاتالوگ از دو ماه پیش آغاز شده و در آن از آهنگساز برجسته و معاصر ژاپنی "تورو تاکه میتسو" تاثیر گرفته شده است.

نشانی گالری آرته: ونک، ملاصدرا، بزرگراه کردستان جنوب، شیراز جنوبی، پایین‌تر از همت، بلوار علی خانی، 20 متری گلستان، 12 متری دوم، پلاک 3.