به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای ارسباران، نمایشگاه تخصصی کتاب هنر "با ارائه 1500جلد کتاب با موضوع "هنر وادبیات "با همکاری انتشارات چشمه ، آوند دانش، نشر هوپا (الگو) ونشر پرتقال (خیلی سبز) ساعت 8 تا 21  برای بازدید عموم در فرهنگ سرای ارسباران برپا ست و علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های مورد نظر خود را با 20%  تخفیف از  این نمایشگاه تهیه کنند .

همچنین نمایشگاه تجسمی "کتاب دوست " با موضوع کتاب و کتاب خوانی با  15 قاب از پوسترهای محمد اردلانی طراح و گرافیست در حاشیه نمایشگاه تخصصی کتاب برای بازدید عموم به نمایش درمی آید.

پوسترهای ارائه شده در نمایشگاه " کتاب دوست"با موضوع کتاب در دو بخش سفارشی و گرافیک- آرت ورک به منظور گسترش فرهنگ خرید و مطالعه کتاب طراحی شده است . بهره گیری از تکنیک‌های مختلف عکاسی، تصویرسازی، تایپوگرافی در طراحی پوسترها نیز از شاخصه‌های آثار این نمایشگاه است .

محمد اردلانی عضویت در انجمن صنفی طراحان گرافیک، سرپرستی ده‌ها ورک شاپ گرافیک در مراکز دانشگاهی، فرهنگی و هنری کشور و همچنین کسب مقام برتر نخستین جشنواره تجسمی تهران، ششمین جشنواره بین‌المللی تایپوگرافی اسماء‌الحسنی، نامزدی دریافت نشان جوان تجسمی کشور، داوری در جشنواره‌ها و مسابقات بین‌المللی، دارای اثر در مجموعه‌هایی چون موزه لاهتی فنلاند، گالری هنر هلسینکی، موزه هنرهای معاصر اصفهان و ... حضور و تقدیر در ده‌ها رویداد در کشورهای ایران، اسپانیا، چین، ایتالیا، فرانسه، اتریش، کره جنوبی، مکزیک، هلند، فنلاند را در کارنامه هنری خود دارد .

علاقه مندان برای بازید از نمایشگاه‌ها می‌توانند به فرهنگ سرای ارسباران واقع درخیابان دکترشریعتی، بالاتر از پل سیدخندان ،خ جلفا مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 20-22872818 تماس بگیرند .