به گزارش هنرآنلاین، از ویژگی‌های برجسته کتاب "بهترین شکل ممکن" که آن را از دیگر آثار مستور متمایز می‌کند می‌توان به وجه سینمایی داستان‌ها اشاره کرد به گونه‌ای که می‌توان گفت "بهترین شکل ممکن" ترکیبی از ادبیات و سینما و شاید موفق‌ترین اثر نویسنده در این تکنیک داستان‌نویسی باشد.

توزیع و فروش این کتاب در کتاب‌فروشی‌های تهران و شهرستان‌ها از شنبه ۱۵ آبان آغاز می‌شود.

همچنین مراسم رونمایی و جشن امضای کتاب "بهترین شکل ممکن" امروز جمعه ۱۴ آبان ساعت ۱۸ تا ۲۰ در کتاب‌فروشی نشر چشمه‌ کورش به نشانی اتوبان ستاری، نبش پیامبر مرکزی، مجتمع تجاری کورش، طبقه‌ی پنجم برگزار می‌شود.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

"دقیقه‌ای به وضعیتی که در آن گرفتار شده بود، فکر کرد. به ‌نظرش رسید میلیون‌ها قاتل حرفه‌ای بر تک‌تک سلول‌های خونی‌اش سوار شده‌اند و در سرتاسر قلمرو بدنش تاخت‌وتاز می‌کنند. فکر کرد وسط تماشای فیلم مهیجی در سینما با احترام به او می‌گویند از سینما بزند بیرون. احساس ‌کرد درست وقتی که فکر می‌کرده زندگی برای او به بهترین حالتش رسیده است باید از همه‌ چیزهایی که برای به دست آوردن‌شان جنگیده بود، از همه‌ چیزهایی که عمیقا دوست ‌داشت ــ زنش، دخترهایش، شغلش، خانه‌اش، موقعیتش ــ دست بردارد. حس کرد کسی که نمی‌دانست کیست یا چیست ناگهان از او می‌خواهد بازی را رها کند؛ آن هم دقیقا زمانی که او دارد به بهترین شکل ممکن بازی می‌کند. برای اولین ‌بار احساس کرد دارد چیزی را از دست می‌دهد که همیشه فکر می‌کرد تنها متعلق به خودش بوده است. حس کرد در بازی نابرابری فریب خورده است. مثل کودکی بود که ناگهان اسباب‌بازی‌اش را از او گرفته باشند. دلش خواست بزند زیر گریه. دلش ‌خواست جیغ بکشد، اعتراض کند، التماس کند، فحش بدهد. دلش ‌خواست برود وسط خیابان و رو به جایی که نمی‌دانست کجاست، فریاد بزند: "از جون من چی می‌خواهید؟"

"بهترین شکل ممکن" را نشر چشمه با قیمت 95 هزار ریال انتشار داده است.