به گزارش هنرآنلاین به نقل از ستاد خبری نمایشگاه، در این رویداد فرهنگی و اقتصادی صرفاً کتابفروشان و موزعان و پخش‌کنندگان کتاب، فروشندگان آنلاین کتاب و صنایع و خدمات وابسته به پخش و فروش کتاب، امکان ثبت نام و حضور دارند؛ ثبت ‌نام به صورت آنلاین و از طریق سایت نمایشگاه صورت می‏گیرد.

از آنجا که این نمایشگاه اولین دوره خود را تجربه می‏کند، برگزارکنندگان آن تمهیدی اندیشیده‎اند تا اولین ثبت‏ نام‏کننده که به نوعی آغازگر نمایشگاه به شمار می‏رود، جایزه ویژه‏ای دریافت کند. این جایزه شامل 50 درصد تخفیف در مبلغ اجاره غرفه است و نام متقاضی حائز این شرایط، به طور شفاف اعلان خواهد شد.

غرفه‌های نمایشگاه در بلوک‌های 9 متری قابل درخواست است و جزئیات مراحل ثبت ‌نام، واجدین شرایط، مبلغ اجاره غرفه، فرم‌های ثبت‌ نام و سایر اطلاعات مورد نیاز، در جزوه اطلاعات و مقررات نمایشگاه بیان شده که متن کامل آن از طریق سایت نمایشگاه به نشانی www.dsbf.ir و کانال تلگرام نمایشگاه به نشانی https://telegram.me/DSBFair قابل دسترسی است.

این نمایشگاه با سرمایه‏گذاری بخش خصوصی، مشارکت مصلای تهران و حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‏شود.

اولین نمایشگاه تخصصی پخش و فروش کتاب، همزمان با هفته کتاب از 24 تا 28 آبان ماه در شبستان مصلای امام خمینی(ره) تهران شکل خواهد گرفت.