به گزارش گروه فرهنگ و ادبیات خبرگزاری هنرآنلاین؛ مراسم رونمایی کتاب «تاج طلا»  ساعت ۱۵ با حضور سمیه سادات لوح موسوی (نویسنده)، نوشین فرهانی (روانشناس تربیتی)، فرزانه فخریان (پژوهشگر فرهنگی) و زهرا روح الامین (جامعه شناس تربیتی) با مشارکت انتشارات احیا برگزار می‌شود.

 

کتاب «تاج طلا» با بیانی ساده، بدون‌تکلف در ۸ فصل «نقش جنسیتی»، «هویت جنسی»، «به‌سوی زنانگی»، «رشد جهشی»، «عزت‌نفس»، «هویت»، «اختلال‌های عاطفی» و «نیاز‌های ما» راهنمایی برای بلوغ دختران است.

 

نویسنده در مقدمه کتاب «تاج طلا» گفته است: نوجوانی یکی از متنوع‌ترین و پیچیده‌ترین مراحل مسیر زندگی ما انسان‌ها به شمار می‌رود که تغییر و تحول مهم‌ترین نشانه این دوران است.

 

این کتاب نتیجه تحقیق، تدریس، مشاوره و همایش‌های مختلف نویسنده برای دختران نوجوان است که طی آن محور‌هایی برای بررسی بیشتر مطرح و پس از نظرسنجی، پراهمیت‌ترین موضوع‌ها از نظر مخاطبان انتخاب شده است.

 

علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان بیست‌ویکم، بوستان شفق مراجعه کنند.