گروه فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین: سومین کتاب این نویسنده شامل پنج داستان کوتاه با عناوین «چهارم مهر»، «یک روز معمولی»، «بیست اسفند»، «بی‌اتفاق خاص» و «دهم آذر» است. کتاب «چهارشنبه ده صبح» در ۶۰ صفحه و شمارگان ۵۰۰ نسخه با قیمت ۳۰ هزار تومان توسط نشر تیماج به چاپ رسیده است.

بازپور با این توضیح که داستان‌ها با راوی اول شخص، سوم شخص محدود و دانای کل در شهرهای تهران، مشهد، اردبیل و اهواز روایت شده به هنرآنلاین گفت: در این مجموعه تلاش کردم به دغدغه‌های نوجوان امروز بپردازم. خودم را با طیف‌های مختلفی از نوجوانان بیشتر آشنا کنم تا بتوانم در همان سمت‌وسویی بنویسم که آن‌ها می‌خواهند.

او با بیان اینکه شناخت دغدغه‌های نوجوانان سبب پویایی و رشد قلم می‌شود، ادامه‌ داد: بنابراین همواره در تلاشم با داستان کوتاه، بسیاری‌از دغدغه‌ها و مشکلات را بیان کنم. در این مجموعه داستان به مسائل اعتقادی و مذهبی هم در لابه‌لای داستان‌ها و در دل داستان پرداختم. نوجوان امروز را با تفکرات مختلف آشنا کردم که بداند باید به سایر نظرات هم احترام بگذارد. خود من نیز دغدغه‌هایی دارم، نظیر احترام به والدین، اخلاق و رفتار و محبت که سعی داشتم در داستان‌ها به‌صورت غیرمستقیم به چنین مسائلی بپردازم.

بازپور با این توضیح که «چهارشنبه ده صبح» در سبک رئالیسم نگاشته شده افزود: فضاسازی و توصیف مکان را ریزبینانه نوشتم تا مخاطب به‌راحتی بتواند با داستان‌ها ارتباط بگیرد. به احساسات و عواطف در این مجموعه توجه‌ ویژه‌ داشتم. این اثر به‌نوعی با کتاب قبلی‌ام «یکشنبه عصر در خیابان سوم» در خط داستانی ارتباط دارد.

او که در حوزه‌ شعر نیز فعالیت دارد سال آینده نخستین مجموعه شعرش تحت‌عنوان «قطارهای بی‌قلب» را در قالب چارپاره منتشر می‌کند. همچنین تصمیم دارد رمانی پست‌مدرن بنویسد. دو مجموعه داستان نوجوان «ستاره» و «یکشنبه عصر در خیابان سوم» به قلم بازپور نشر یافته است.