به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، جلسه شعر «سیب و ترنج» سه شنبه ۱۰ خردادماه با حضور شاعران پیشکسوت و جوان همچون ناصر فیض، اسماعیل امینی، علی داودی، محمدرضا طهماسبی، وحید سمنانی، محمد نجفی، نور علیپور، محمد نوروزی، رباب کلامی، عاطفه جعفری، خانم افشار و...  آغاز شد. 

ابوالفضل همراه، رئیس فرهنگسرای نیاوران ضمن خوش آمدگویی به مدعوین و حاضران در جلسه اظهار کرد: خدا را شاکریم که بعد از سال‌ها توانستیم مجددا با همت دوستان عزیز و به سرپرستی شاعر انقلابی، محمدرضا طهماسبی سه‌شنبه‌های شعر نیاوران را تحت عنوان «سیب و ترنج» راه‌اندازی کنیم. رویکرد جدید ما در این جلسات حرکت در مسیر جهاد تبیین با حضور شاعران پیشکسوت و جوان خوب کشورمان است، تا بتوانیم با زبان هنر و ادبیات در این مسیر ارزشمند گام برداریم و معتقدیم شعر و هنر می‌تواند دو بال حرکت جامعه در مسیر جهاد تبیین باشد. امیدواریم با حضور علاقه‌مندان و شاعران پیشکسوت و جوان کشورمان در این نشست‌ها و توسعه فعالیت در حوزه جهاد تبیین، فرهنگسرای نیاوران بتواند نقشی ارزنده در ارتقا فعالیت‌ها و بازگفتمان انقلاب اسلامی داشته باشد.

در نخستین جلسه شعر «سیب و ترنج»، شاعران و ترانه‌سرایان شعرهای خود را خواندند. 

محمدرضا طهماسبی که سرپرستی این جلسات را به عهده دارد نیز بیان کرد: قصد داریم در اولین جلسه شعر «سیب و ترنج» فقط به شعرخوانی بپردازیم و به امید خدا از جلسات بعد به نقد و بررسی آثار هم توجه ویژه‌ای خواهیم داشت. 

جلسات شعر «سیب و ترنج» سه‌شنبه‌های هر هفته ساعت ۱۶:۳۰ در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان به شعر و ادبیات فارسی می‌توانند در این جلسات به‌صورت آزاد و رایگان شرکت کنند.