به گزارش هنرآنلاین، متن تقریظ رهبر انقلاب اسلامی بر این کتاب به شرح زیر است:

«بسم الله الرّحمن الرّحیم

اولین احساس، پس از خواندن بخش‌هائی از این کتاب، احساس شرم از بی‌عملی در مقایسه با مجاهدت این مجاهدانِ خاموش و بی‌ریا و گمنام بود. آنچه در این کتاب آمده بخش ناشناخته و ناگفته‌ئی از ماجرای عظیم دفاع مقدس است. باید از بانوی پرکار و صبور و خوش‌سلیقه‌ئی که این کار پرزحمت را به‌عهده گرفته و بخوبی از عهده برآمده است و نیز از مؤسسه‌ی جبهه‌ی فرهنگی عمیقاً تشکر شود.

مهر ماه ۱۴۰۰»

در این مراسم که نویسنده و راویان کتاب و جمعی از مسئولان و خبرنگاران و جمعیت کثیری از مردم اندیمشک حضور داشتند، ضمن اجرای برنامه رونمایی چند تن از راویان کتاب خاطرات خود را از رختشویخانه برای حضار تعریف کردند. اجرای نمایش گروهی از بانوان اداره فرهنگ و ارشاد  اندیمشک و اجرای سرود بر مبنای داستان‌های روایت‌شده در کتاب حوض خون بخشی از این مراسم بود.

در ادامه راویان کتاب ضمن قدردانی از مقام معظم رهبری برای هدیه ارزشمند قران مجید؛ چفیه و انگشتر از ایشان دیدار و زیارت عتبات عالیات را داشتند. اعزام به عتبات هدیه ویژه از سوی مسئولان برگزاری دوازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و دفاع مقدس به بانوان ایثارگری بود که سال‌ها در رختشویخانه اندیمشک فعالیت می‌کردند.