به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، همزمان با سالروز بزرگداشت نظامی گنجوی، روز شنبه بیست‌ویکم اسفندماه ۱۴۰۰ آیین بزرگداشت «حکیم نظامی گنجوی» به همت خانه کتاب و ادبیات ایران با همکاری سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ در تالار کمال دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

در این آیین میرجلال‌الدین کزازی استاد زبان و ادبیات فارسی، تقی‌ پورنامداریان استاد پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، ابراهیم اقبالی دانشیار دانشگاه تبریز، محمدرضا ترکی دانشیار دانشگاه تهران، مهدی محبتی استاد تمام دانشگاه زنجان، روح‌اله هادی دانشیار دانشگاه تهران، سعید کریمی دانشیار دانشگاه پیام نور و خورشید نوروزی استادیار دانشگاه آزاد اسلامی سخنرانی خواهند کرد.

همچنین در آیین بزرگداشت «حکیم نظامی گنجوی» از نظامی‌پژوهان برجسته تجلیل به عمل می‌آید. شرکت در این آیین برای عموم آزاد است. علاقه‌مندان می‌توانند با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در این مراسم حضور پیدا کنند. آن دسته از مخاطبانی که امکان حضور ندارند، می‌توانند آیین بزرگداشت «حکیم نظامی گنجوی» را از طریق آپارات خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی khaneketab@ یا پلتفرم اسکای روم به نشانی https://www.skyroom.online/ch/k haneketab/khaneketab۲۰۰ تماشا کنند.