به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، ششمین دوره رویداد «تصمیم‌سازان آینده» (FDM) با عنوان «چارسوی هنر» به میزبانی حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. این رویداد که یک مسابقه‌ با محور چالش‌های اساسی عرصه‌ سیاستگذاری است، در دو هفته روزهای ۱۱ تا ۱۳ اسفند و ۱۸ تا ۲۰ اسفند برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان باید برای یکی از مسائل مطرح‌شده در قالب گروه‌های ۳ یا ۴ نفری راه حل ارائه کنند. هیات داوران با بررسی این راه‌حل‌ها از تیم‌های برگزیده تقدیر می‌کند.

رویداد «تصمیم‌سازان آینده» که در مرکز «گام» برگزار می‌شود در دوره‌های قبلی با همکاری نهادهایی چون سازمان تبلیغات اسلامی و مرکز وکلای قوه قضاییه همراه بود و در این دوره با حمایت حوزه هنری برگزار خواهد شد. سه چالش مطرح‌شده در این رویداد «سبد مصرف فرهنگی مخرب نوجوانان»، «سهم پایین بازنمایی فراتهران در آثار هنری» و «سهم اندک مضامین و سوژه‌های انقلابی در سینمای ایران» است. شرکت‌کنندگان در رویداد «تصمیم‌سازان آینده» باید برای مساله‌ای که از میان این سه چالش انتخاب می‌کنند در یک فرایند مشخص و پس از گذراندن کارگاه‌های آموزشی راه‌حل‌های خود را زیر نظر مربیان و کارشناسان هر موضوع ارائه دهند.

ثبت نام رویداد «چارسوی هنر» از ۲۴ بهمن آغاز شده و تا ۴ اسفندماه ادامه دارد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به سایت fdm.gamcenter.ir و صفحه اینستاگرامی fdm_ir مراجعه کنند.