گروه فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین: بهاره نوربخش نویسنده، با این توضیح که کتاب «کابوس عمارت اربابی» را در انتشارات صدای معاصر در دست چاپ دارد به هنرآنلاین گفت: این رمان را در ژانر وحشت و عاشقانه نوشته‌ام و در دوران قاجار می‌گذرد. به‌طور کلی فضاهای قدیمی را دوست دارم و احساس می‌کنم می‌توان با آن راحت بود. نوشتن درباره گذشته برایم جذاب است.

او درباره محتوای این کتاب، اظهار داشت: شاهزاده قجری از شهر برای حسابرسی به خان والاده می‌رود. سر راه در بیابان دختری را می‌بیند. آن دختر سوار اسب او می‌شود و می‌خواهد او را به خانه برساند. در مسیر یک قلعه ویران است و این دختر از اسب پیاده می‌شود. او دنبال دختر می‌رود ولی پیدایش نمی‌کند. در ادامه متوجه می‌شود از یک شبانه‌روز هیچ ذهنیتی ندارند و نمی‌داند چه اتفاقی برایش افتاده است. این ماجرا اتفاقات ترسناک و مرگ‌های بی‌شماری را در خان والاده در پی دارد. به جریان خون‌بس هم پرداخته‌ام.

نوربخش که علاقه‌مند بوده پس از نگارش کتاب‌های فانتزی سراغ ژانر وحشت برود، ادامه‌داد: نوشتن در این ژانر سخت است و فکر می‌کردم از پس آن برنیایم. تلاش کردم در واژه‌پردازی و جملات با ریتم و ضرباهنگ غیرمعمول به خواننده دلهره بدهم و حالت گیجی هم ایجاد شود.

او که این روزها مشغول نگارش داستانی فانتزی و ماجراجویانه است، افزود: این کتاب مربوط به باستان‌شناسی و موارد فرازمینی ایران فعلی است و بیشتر اتفاقات در پاسارگاد و نقش رستم می‌گذرد. موضوع نو و عجیبی دارد و دو سه سال است که درگیر نگارش آن هستم.

نوربخش همچنین در ادامه مجموعه «شیگانهوس»، «پریاموس» و سه‌گانه «نبرد» مشغول نوشتن دو جلد کتاب است و تصریح‌ کرد: مجموعه فانتزی شیگانهوس روایتی از تاریخ گمشده زمین است. زمانی در ابتدای خلقت زمین و بشر که ابلیس رانده شده از بهشت درصدد گرفتن انتقامی سنگین از انسان است. در این مجموعه پنج جلدی اتفاق‌هایی را که در یک بازه هزار‌ ساله بر زمین و کائنات گذشته می‌خوانیم. زمانی که نوه خونخوار ابلیس، شیگانهوس متولد می‌شود، به قدرتی ورای تصور می‌رسد و زمین را به تسخیر در‌می‌آورد تا همه انسان‌ها را به زانو درآورد. این مجموعه با این‌که داستان کاملی دارد اما هنوز معماهای پاسخ‌نداده بسیار دارد که باید در کتاب‌های بعدی جوابشان را خواند.

امسال داستان «عروس دوشنبه» نوشته او در مجموعه داستان «۱۸ دقیقه به نیمه شب» به قلم جمعی از نویسندگان در ژانر وحشت توسط نشر موج منتشر شد.