گروه فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین: کتاب «ماجرای یک کنسرت» نوشته فواد غفاری، چهار رنگ و با قیمت صد هزار تومان از سوی نشر پایتخت نشر یافته است.

مجید صالحی مدیر نشر پایتخت، به هنرآنلاین گفت: مراسم رونمایی کتاب جمعه ۳۰ مهرماه با حضور فواد غفاری برگزار شد. «ماجرای یک کنسرت» در طول یک هفته به چاپ پنجم رسیده و شمارگان هر سری نیز هزار جلد است.

او با این توضیح که محتوای کتاب فرازونشیب تشکیل گروه «ایوان بند» به رهبری فواد غفاری است، ادامه‌داد: مخاطب از زمان تشکیل گروه تا برگزاری کنسرت با چالش‌ها و اتفاق‌هایی که پشت سر گذاشته شده همراه می‌شود. قصه از زمان بازگشت غفاری مدیر و موسس گروه، از خدمت سربازی شروع می‌شود. البته ماجراهای قبل‌تر نیز در کتاب جامع‌تری از زندگی او نشر می‌یابد. در ادامه آشنایی غفاری با هسته اولیه گروه روایت شده و تمام اعضا و عوامل به مخاطب معرفی شده‌اند.

صالحی با بیان این که نقطه اوج کتاب زمانی است که در کمتر از یک سال گروه جوان «ایوان بند» روی استیج کنسرت‌ها قرار می‌گیرند، افزود: همچنین بخش‌هایی از کتاب به تور ایرانگردی و جهانگردی این گروه اختصاص دارد. البته این کتاب می‌توانست گسترده‌تر باشد اما نویسنده فقط به جریانات و ‌خاطرات مهم بسنده کرده است.