به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، مجموعه کتاب‌های «جریان‌شناسی فکری فرهنگی در ایران معاصر» با همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران و موسسه فرهنگی و هنری آفتاب خرد روز سه‌شنبه یازدهم خردادماه ساعت ۹ صبح در سرای اهل قلم خانه کتاب و ادبیات ایران رونمایی می‌شود.

این برنامه با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از نخبگان و فعالان عرصه فکری، فرهنگی و پژوهشی و دست اندرکاران، مدیران و اعضای شورای علمی پروژه «جریان‌شناسی فکری فرهنگی ایران معاصر» و تعدادی از محققان و مولفان برگزار می‌شود.

مجموعه کتاب‌های «جریان‌شناسی فکری فرهنگی در ایران معاصر» ۳۰ جلد است که در این آیین رونمایی،  ۸ مجلد آن شامل «جریان احیاگری دینی»، «عرفان‌گرایی سنتی شیعی»، «فلسفه‌گرای حوزوی»، «فمینیسم اسلامی»، «آئین‌گرایی عامه‌پسند»، «جریان نوپدید دینی و معنوی»، «پساتجددگرایی» و «جریان اخلاق کاربردی و حرفه‌ای» رونمایی خواهد شد.

به دلیل لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، اصحاب رسانه و علاقه‌مندان می‌توانند این آیین را زنده از طریق آپارات به نشانی https://www.aparat.com/khaneketab/live دنبال کنند.