به گزارش هنرآنلاین براساس اخبار رسیده، در جلسه ۶۳۱  هیات انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خرید ۶۲۸ عنوان کتاب در ۱۲۰ هزار و ۵۴۰ نسخه به مبلغ کل ۵۴ میلیارد و ۷۸۵ میلیون  و ۹۰۰  هزار ریال برای خرید تصویب شد.

عناوین کتاب‌های مصوب برای خرید در سایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به  نشانی http://mof.farhang.gov.ir/fa/home/book بارگذاری شده است.

«دیوار نامرئی» منتشر شد

رمان نوجوان «دیوار نامرئی» نوشته امیلی رودا و ترجمه محبوبه نجف‌خانی با مضمونی مبنی بر اهمیت بنیاد خانواده و بحران دوران بلوغ با ساختاری فانتزی از طرف انتشارات مدرسه منتشر و روانه بازار نشر شد.

داستان فانتزی «دیوار نامرئی» درباره پسری به نام پاتریک است که خواهری بزرگ­تر و برادری کوچک­تر از خود دارد و مثل همه بچه وسطی­‌ها، احساس می­‌کند به اندازه­ فرزندان دیگر مورد توجه خانواده قرار نمی‌­گیرد و احساس تنهایی می­‌کند. پاتریک که عاشق هیجان بازی­‌های کامپیوتری است، روزی هنگام بازی کامپیوتری ناگهان بازی قطع و شخصی روی صفحه نمایش ظاهر می‌­شود و از یک مسابقه­ تلویزیونی با جایزه یک میلیون دلاری خبر می­‌دهد. پاتریک نمی­‌داند که چطوری از آنجا سر­در­آورده است، تا این که مدیر برنامه، رازی را برایش فاش می­‌کند: «دیواری نامرئی بین دنیای ما و شما وجود دارد، اما شما از وجود این دیوار خبر ندارید!».

مخاطب با خواندن داستانی هیجان‌­انگیز و پراوج و فرود، با شخصیت اصلی داستان همراه می­‌شود، به جهان موازی سفر و با معماها دست و پنجه نرم می‌­کند و به نوعی آزمون گذار از دوران بلوغ را طی می‌­کند.

 کتاب «دیوار نامرئی» در ۲۰۸ صفحه رنگی و با قیمت ۳۵ هزار تومان در فروشگاه اینترنتی انتشارات مدرسه و فروشگاه‌های سراسر کشور در دسترس علاقمندان قرار دارد.