به گزارش هنرآنلاین براساس اخبار رسیده، انتشارات مدرسه با هدف شناسایی و بهره‌گیری از تولیدات و آثار معلمان مولف سامانه باشگاه معلمان را راه اندازی می‌کند. با توجه به اینکه در بین معلمان، نویسندگانی هستند که به دلیل دوری محل اقامت ناشناخته هستند، از طریق تشکیل این باشگاه شناسایی و معرفی خواهند شد.

با راه اندازی این سامانه هرمعلم مولفی با وراد کردن نام کاربری و رمز عبور  خود که از انتشارات مدرسه دریافت می‌کند وارد سامانه شده و اطلاعات خود و اثرش را بارگزاری می‌کند.

بنابراین گزارش پیشتر ثبت نام تعدادی از مولف و مترجم در سامانه با حضور در غرفه نمایشگاه کتاب سال‌های گذشته صورت گرفته است. اما برای تکمیل و حضور در سامانه، معلمان مولف می‌توانند با تکمیل فرمی که بر روی پایگاه خبری انتشارات مدرسه بارگزاری می‌شود نام کاربری و رمز عبور برای ورود به سامانه را از طریق پیامک دریافت کنند.  

 

کتابفروشی‌های "پاییزه کتاب 99" مطالبات خود را دریافت کردند

با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با کتابفروشی های عضو طرح پاییزه کتاب ۹۹ طی ۱۳روز کاری تسویه حساب شد.

طرح پاییزه کتاب ۹۹ همزمان با بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران به مدت هفت روز با مشارکت و استقبال ۸۱۶ کتابفروشی فعال در  سراسر کشور برگزار شد و طی آن ۴۵۸هزار و ۸۳۳ نسخه کتاب به مبلغ ۱۹۸میلیارد و ۱۳۷میلیون و ۵۹۱هزار و ۷۳۰ریال خریداری شد.

گفتنی است، در پانزدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها، سقف مجاز برای هر خریدار افزایش ۲۵درصدی داشت و در این دوره هر خریدار می‌توانست تا سقف ۲۰۰ هزار تومان  کتاب بخرد.