به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، هر کدام از این دو کتاب که از مجموعه "نیایش‌های کودکانه" توسط انتشارات آستان قدس رضوی "به نشر" منتشر شده، حاوی هفت داستانک کوتاه برای کودکان است.

این عضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوان درباره انتشار مجموعه "نیایش‌های کودکانه" گفت: این مجموعه سعی کرده با زبانی ساده و صمیمی به کودک کمک کند تا ارزش زندگی را دریابد و با آگاهی از حضور خدا در تمام لحظات زندگی، ارتباط بهتری با خالق خود برقرار کند."

در بخشی از داستان "دوستی" از کتاب "پری کوچولو" می‌خوانیم: "وقتی مادر لباس‌ها را می‌شوید، آنها را روی بند رخت پهن می‌کند. بعد به آسمان نگاه می‌کند. آن‌وقت خورشید خانم از پشت ابر بیرون می‌آید، با خنده می‌گوید: "آمدم، آمدم." مادر لبخند می‌زند. روی پله‌ی حیاط می‌نشیند تا خورشیدخانم لباس‌ها را خشک کند..."

فریبرز لرستانی متولد سال ١٣۴٧ در کرمانشاه است. او پیش از این آثاری چون "بزک سر به هوا"، "وقتى خیلى کوچولو بودم"، "گربه‌ى عجیب"، "قشنگ‌تر از شعر"، "موش دم‌بریده" و "مادر پروانه‌ها" را در کارنامه خود داشته است.

تصویرگری آثار جدید فریبرز لرستانی را گلناز ثروتیان بر عهده داشته است. هر یک از این دو کتاب با قیمت ۱۴ هزار تومان و شمارگان ۲۰۰۰ جلد راهی بازار نشر کتاب کودک شده است.