به گزارش هنرآنلاین براساس اخبار رسیده،  پویش کتابخوانی ۲۰۲۰ به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با شعار "هر شب ساعت ۲۰، ۲۰ دقیقه مطالعه" آغاز به کار کرد و تاکنون بیش از ۵۰۰ چهره‌ برجسته علمی، هنری، ورزشی و رسانه‌ای و عموم مردم به این پویش پیوسته‌اند.

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش نیز شب گذشته با انتشار توییتی پیوستن خود به این کمپین را اعلام کرد و نوشت "با امید و اشتیاق به فردایی بهتر و زندگی آگاهانه‌تر با افزایش سرانه مطالعه هم‌وطنان به ویژه معلمان و دانش‌آموزان، من هم به پویش کتابخوانی ۲۰۲۰ می‌پیوندم. گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی را از خودمان آغاز کنیم." 

اودر ادامه از عموم مردم دعوت کرد تا به این پویش بپیوندند.

برای پیوستن به این پویش به صفحه رسمی فرهنگ‌سرای رسانه در اینستاگرام به نشانی @farhangsararesaneh مراجعه کنید.

 

آخرین اطلاعیه موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران

ناشران متقاضی حضور در نمایشگاه مجازی کتاب تهران باید برای کنترل اطلاعات کتاب‌های خود به سامانه موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران مراجعه و نسبت به اعلام وصول کتاب‌ها اقدام کنند.

با توجه به در پیش رو بودن برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران، آن دسته از ناشرانی که تاکنون موفق به افتتاح حساب در بانک صادرات ایران نشده اند ضروری است با مراجعه به نزدیک ترین شعبه نسبت به افتتاح حساب اقدام کنند.

همچنین، مجوز نشر برای حضور در این نمایشگاه باید تا پایان سال جاری معتبر باشد. زمان ثبت‌نام ناشران برای حضور در نمایشگاه مجازی کتاب تهران به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.