به گزارش هنرآنلاین، سید حسین سیدزاده مدیرعامل صندوق اعتباری هنر اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا در کشور بسیاری از مشاغل ازجمله حوزه فرهنگ و هنر دچار آسیب‌های جبران‌ناپذیر شد. صندوق از روزهای نخست شیوع این بیماری با تدوین سیاست‌های حمایتی تلاش کرد تا اندکی از صدمات وارده به این حوزه را جبران کند.

با توجه به اینکه کرونا سلامت خبرنگاران را به دلیل حضور در تجمعات و نشست‌های خبری به خطر می‌اندازد برای آسودگی خاطر آن‌ها تصمیم گرفتیم بیمه کرونا ویژه خبرنگاران عضو صندوق اعتباری هنر را اجرایی کنیم.

سیدزاده تصریح کرد: مدت‌زمان این طرح یک ساله است و پرداخت هزینه‌ای درمانی ناشی از ابتلا به ویروس کرونا تا سقف ۲۰ میلیون ریال تحت پوشش قرار می‌دهد. در صورت فوت بیمه‌شده در اثر کرونا، پرداخت سرمایه فوت به بازماندگان تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در پایان افزود: خبرنگارانی که تاکنون نسبت به ثبت نام عضویت در صندوق اعتباری هنر اقدام نکرده‌اند می‌توانند ظرف یک هفته آینده با تکمیل فرآیند عضویت از طریق وبسایت صندوق؛ به ‌نشانی www.honarcredit.ir از مزایای این بیمه برخوردار شوند.