به گزارش هنرآنلاین، مرحله دوم آزمون‌های جامع و ادواری مهارتی بخش فرهنگ وهنر به صورت آنلاین سه‌شنبه 28 مردادماه برگزار شد.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران معاونت از روند برگزاری این آزمون که برای نخستین بار به صورت آنلاین برگزار شد، بازدید کردند.

حمید قبادی مشاور اجرایی، امین مویدی مشاور برنامه‌ریزی معاونت هنری، محمد اله‌یاری مدیرکل دفتر موسیقی و مهدی افضلی مدیرعامل بنیاد رودکی در بازدید از روند برگزاری آزمون حضور داشتند.

علی اکبر صفی‌پور مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه آموزش‌های هنری گفت: مرحله دوم آزمون‌های جامع و ادواری مهارتی بخش فرهنگ و هنر سه‌شنبه 28 مردادماه همزمان در سراسر کشور در 9 رشته به صورت غیرحضوری برگزار شد.

صفی‌پور افزود: دومین آزمون جامع سال تحصیلی 99-98 و سی و یکمین آزمون ادواری مهارتی بخش فرهنگ و هنر به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت داوطلبان در دو مرحله برگزار شد که مرحله اول آن  روز جمعه 24 مردادماه در 21 رشته مهارتی کاردانش برگزار شد.

وی با اشاره به آمار ثبت نام کنندگان این دوره آزمون‌های جامع و ادواری گفت: در این دوره حدود 40 هزار نفر اعلام آمادگی کرده بودند و در نهایت 27 هزار و 654 نفر برای آزمون ثبت نام خود را تکمیل کردند که 24 هزار 697 داوطلب در آزمون جامع  و دو هزار و 967 نفر در آزمون  ادواری  شرکت کردند.

نتایج آزمون جامع و مهارتی فرهنگ و هنر در سایت   www.azmoonehonar.ir  اعلام خواهد شد.