سرویس فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین: سارا کثیری تصویرگر، با این توضیح که مشغول تصویرگری جلد سوم کتاب "خدایا...خدایا!" نوشته سوسن طاقدیس است به هنرآنلاین گفت: جلد نخست این مجموعه سه جلدی امسال توسط انتشارات کتاب نیستان منتشر شد و جلد دوم به‌زودی نشر می‌یابد. 

او این مجموعه را مناسب مطالعه گروه سنی 8 تا 12 ساله دانست و افزود: این سه جلد کتاب شامل داستان‌های کوتاه در رابطه با خداوند و یک نوع نیایش از زبان کودکان با پروردگار است. این کتاب‌ها می‌توانند موضوع انشا برای بچه‌ها باشند و در ذهن آن‌ها سوال ایجاد کنند و یا حتی جواب سوالات کودکان را بدهند.

کثیری با بیان این‌که جلد آخر بیشتر مناسب مقطع چهارم دبستان است، ادامه داد: در جلد سوم در رابطه با گناهان، بهشت و جهنم صحبت شده و زنده‌یاد طاقدیس به مباحث نیایش گونه از زبان کودکان پرداخته است.

او با این توضیح که در جلد نخست نویسنده کتاب در مقدمه‌ای هدف نگارش "خدایا...خدایا!" را شرح داده، تصریح کرد: این مجموعه در جهان‌بینی کودکان تاثیر زیادی دارد و بر احساس و ارتباط خوبی که از سنین کودکی می‌توانند با خداوند برقرار کنند موثر است.

سوسن طاقدیس نویسنده پیشکسوت کودک و نوجوان، جمعه پنجم اردیبهشت‌ماه امسال در سن 61 سالگی درگذشت. "قدم یازدهم"، "زرافه من آبی است"، "پشت آن دیوار آبی"، "هزار سال نگاه"، "تو هم آن سرخی را می‌بینی"، "یک راه دور و دراز"، "ماه خالش را از کجا آورده بود"، "یک چاله این‌جا، یک چاله آن‌جا"، "نمکى‌ و دیو"، "قایم موشک و قایم مارمولک"،‌ "ته ته ته چاه"، "فیل برقى"، "شما یک دماغ زرد ندیدید؟"، "با یک گل بهار نمى‌شود" و "خدا پاسخ داد" عناوین برخی آثار اوست.