به گزارش هنرآنلاین، "جان کندن" با عنوان فرعی "چگونه اکثریت را شکست دادم" در واقع روایت یک زن سیاهپوست آمریکایی است که به‌عنوان نخستین زن سیاهپوستی لقب گرفت که نامزد یکی از احزاب اصلی آمریکا در سطح انتخابات فرمانداری شده است.

استیسی آبرامز، سیاستمدار، وکیل و رمان‌نویس آمریکایی است که از سال ۲۰۱۱ رهبر اقلیت مجلس نمایندگان جرجیا در ایالات متحده آمریکا شد. آبرامز از نگاه مجله تایم، جزو سرشناس‌ترین مخالفان دونالد ترامپ شناخته شده است.

این حقوقدان، سیاستمدار و نویسنده، حالا روایت تکان‌دهنده‌‌ای را از مسیری که پشت سر گذاشت تا به‌عنوان زنی که از هر نظر در اقلیت قرار دارد، به توفیق برسد، در قالب یک کتاب منتشر کرده است. این کتاب توسط سپیده اشرفی به فارسی برگردانده و توسط انتشارات آرادمان به‌تازگی به بازار کتاب ایران عرضه شده است.

در پشت جلد کتاب، برگفته از متن آن آمده است:

"قدرت گرفتن همیشه به معنای انجام یک کار بزرگ نیست. بخشی از رهبری این است که بدانیم هرقدر هم که جایی که در آن هستیم کوچک یا کارهایی که می‌کنیم اندک است، همین چیزهای اندک باید باعث پیش رفتن و حرکت‌مان شود. این چیزها لزوما به معنای قرار داشتن در تیتر اخبار یا داشتن یک قصه خارق‌العاده نیست.

 باید از حرارتی که به خاطر خواسته‌هایمان در قلبمان داریم و قدرت مخالفت‌هایی که با ما می‌شود، استفاده کنیم تا موانع را کنار بزنیم و فراتر از تصورمان و چیزی که دنیا از ما انتظار دارد، برویم. می‌توانیم این انرژی را مهار کنیم تا آن تغییر اساسی را ایجاد کنیم. این، قدرت ماست. شایستگی‌اش را داریم. پس باید از آن استفاده کنیم".

کتاب "جان کندن" چگونه اکثریت را شکست دادم، در 200 صفحه با قیمت 40 هزار تومان توسط انتشارات آرادمان منتشر شده است.