سرویس فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین: پونه ندایی شاعر و مدیر انتشارات امرود، با این توضیح که مجموعه شعر جدیدش "پس از تاریکی" مراحل چاپ را طی می‌کند به هنرآنلاین گفت: این کتاب حاوی 110 قطعه شعر سپید کوتاه است که طی سال‌های 1391 تا اوایل 1399 سروده شدند. اشعار موضوعات متنوعی هم‌چون عارفانه و عاشقانه دارند.

او هم‌چنین کتاب "به خانه بازگردید" آموزه‌هایی از شرق دور و فلاسفه را ترجمه کرده که در دست انتشار است.

ندایی با بیان این‌که گرانی کاغذ و مشکلات چاپ، تولید انتشارات امرود را پایین آورده بود و این وضعیت به دلیل شیوع ویروس کرونا تشدید شده، ادامه داد: محور کار انتشارات امرود همیشه ادبیات معاصر و متون عرفانی بود ولی به دلیل توجیه اقتصادی به نشر کتاب‌های آموزشی هم پرداختیم. 11 جلد کتاب آموزشی ویژه دانش‌آموزان چاپ کردیم که مهر تایید آموزش و پرورش را دارد و در حال حاضر مشغول تجدید چاپ این متون هستیم. اما به هر صورت کتاب جزو کالاهایی است که در درجه آخر به آن اهمیت می‌دهند.

او که مدیرمسئول و سردبیر نشریه ادبی شوکران است، افزود: شماره 57، آخرین شماره این نشریه چند ماه پیش هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه مرتبطی در گالری هو رونمایی شد. موضوع این شماره درباره زندگی نخستین بانوی سردبیر و ناشر مطبوعاتی ایران عفت کحال بود که مادربزرگ خسرو سینایی است.

ندایی که معاون سازمان روزنامه‌نگاران آسیایی است درباره حضورش در این سمت، توضیح داد: قرار بود مجمع عمومی چند ماه پیش در کره جنوبی تشکیل شود تا انتخابات جدید صورت بگیرد ولی به دلیل اپیدمی ویروس برگزار نشد.