به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی ششمین دوره جایزه فرشته، علی خدایی، ناهید طباطبایی و عالیه عطایی به عنوان اعضای هیات داوران این دوره جایزه فرشته انتخاب شدند. همچنین حسن محمودی، مهدی افروزمنش و کاوه فولادی‌نسب به عنوان اعضای هیات انتخاب ششمین دوره جایزه فرشته معرفی شدند.

علی خدایی نویسنده کتاب‌های "آدم‌های چهارباغ، از میان شیشه از میان مه و تمام زمستان مرا گرم کن"، ناهید طباطبایی نویسنده کتاب‌های "چهل سالگی، حضور  آبی مینا، جامه‌دران و خنکایی سپیده‌دم در سفر" و عالیه عطایی نویسنده کتاب "کافورپوش و چشم سگ" آثاری را که از سوی هیات انتخاب اعلام شوند داوری می‌کنند.

حسن محمودی نویسنده کتاب‌های "مارآباد، کتاب یونس، باد زن‌ها را می‌برد و وقتی آهسته حرف می‌زنیم، المیرا خواب است"، مهدی افروزمنش نویسنده کتابهای "سالتو و تاول"  و کاوه فولادی‌نسب نویسنده کتاب " هشت و چهل و چهار" و مترجم مجموعه "درجست و جوی زمان از دست رفته" با پایان یافتن مهلت شرکت، داستان کوتاه‌های رسیده را بررسی و انتخاب می‌کنند.

گفتنی است ششمین دوره جایزه فرشته با موضوع "قرنطینه" برگزار می شود و علاقه مندان برای شرکت در این دوره تا 31 خردادماه مهلت دارند، آثار خود را در سایت جشنواره به آدرس: http://jayezefereshteh.org  بارگزاری کنند.