سرویس فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین: محمدمهدی فخری‌زاده مدیر انتشارات روزنه‌کار، با این توضیح که کتاب "خیانت زناشویی در فیلم‌های سینمای ایران" مراحل چاپ را طی می‌کند به هنرآنلاین گفت: این اثر که توسط سیدوحید نمازی و امیرسعید مولودی نوشته شده به بررسی روان‌شناسانه، نشانه‌شناختی و جامعه‌شناختی خیانت زناشویی در چهار فیلم ایرانی "سعادت‌آباد"، "زندگی خصوصی"، "چهارشنبه سوری" و "برف روی کاج‌ها" اختصاص دارد که به همراه تصویر نشر می‌یابد.

او با بیان این‌که کتاب "مرد لاغر" نوشته داشیل همت با ترجمه پرویز نصیری نیز در دست انتشار است، ادامه داد: این داستان بلند، جنایی، کارگاهی و پلیسی محسوب می‌شود. پیش از این پنج کتاب "شاهین مالت"، "خرمن سرخ"، "کلید شیشه‌ای"، "نفرین داین" و مجموعه داستان "کارگاه کانتیننتال" نیز به قلم این نویسنده از سوی انتشارات روزنه‌کار چاپ شدند.

به گفته فخری‌زاده، کتاب پلیسی و معمایی "هزار دشت ارغوانی" نوشته مهدی عبیری جلد پنجم "فرهنگ جهانی فیلم" و نخستین جلد "فرهنگ سینمای ایران" نیز به‌زودی منتشر می‌شوند.

او همچنین تصمیم دارد ویراست دوم "فرهنگ معادل" را که حاصل 17 سال کار است منتشر کند و افزود: برای سهولت در امر دسترسی به واژه‌های بیگانه، این کتاب به صورت دو سویه تدوین شده. در این اثر، هدف پیدا کردن معادل برای واژه‌های بیگانه است و همیشه آن را به روزرسانی می‌کنم. غلط‌گیری صورت می‌گیرد و جاافتادگی‌ها اصلاح می‌شوند. کتاب "کافه نگار" نوشته ندا نیکو نیز در مرحله کسب مجوز است.