به گزارش هنرآنلاین به نقل از  سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، یوسف بالو رییس فرهنگ‌سرای انقلاب گفت: آیین افتتاح کتابخانه تخصصی انقلاب و مقاومت اسلامی، سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت و با حضور حجت‌الاسلام میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.

او افزود: کتاب‌های این کتابخانه بر آثار حوزه انقلاب و مقاومت اسلامی متمرکز است و ۵ هزار و ۵۰۰ کتاب از آثار این کتابخانه، اهدایی دکتر مجید صفاتاج، پژوهشگر و کارشناس مسایل فلسطین است. 

بالو تمرکز فعالیت‌های این کتابخانه بر عرصه پژوهش را از زمینه‌های اصلی فعالیت این کتابخانه عنوان کرد و افزود: ماهیت این کتابخانه بیشتر برجنبه تحقیق و پژوهش است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این کتابخانه بهره‌مندی از آثاری است که کمتر در بازار نشر کشور یافت می‌شود و محل مناسبی را برای پژوهشگران و دانشجویان فراهم می‌آورد.

به گفته رییس فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی، این کتابخانه در  فضایی به وسعت ۲۵۰ مترمربع راه اندازی شده و شامل بخش‌هایی همچون؛ مخزن، سالن مطالعه و نشریات است. این کتابخانه از شنبه تا چهارشنبه ۸ تا ۱۸ و پنجشنبه‌ها ۸ تا ۱۶ فعال است. علاقه‌مندان برای عضویت در این کتابخانه با ارائه یک قطعه عکس و اعلام کد ملی و پرداخت حق عضویت می‌توانند به مدت یک سال از خدمات کتابخانه تخصصی انقلاب و مقاومت اسلامی بهره‌مند شوند.

آیین افتتاح کتابخانه تخصصی انقلاب و مقاومت اسلامی سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ساعت ۱۲ در محل فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. این برنامه با رعایت پروتکل‌های ستاد ملی کرونا برگزار می‌شود و ورود عموم در آن آزاد است. 

این کتابخانه در فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی به نشانی؛ بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی واقع شده است.