به گزارش هنرآنلاین به نقل از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ایمان کرد مدیر امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، با اعلام این خبر گفت: سه شهید والامقام جمهوری اسلامی ایران با درجه سپهبدی، شهید سپهبد محمدولی قرنی، شهید علی صیاد شیرازی و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که به بالاترین مرتبه درجات نظامی کشور و مرتبه اعلای کمال بشری رسیدند، قهرمانان حقیقی و الگوهای بی مثالی برای نسل جوان هستند که تداوم راه آنان می‌تواند آینده انقلاب را بیمه کند. هم‌زمان با سال‌روز شهادت شهیدان قرنی و صیاد شیرازی و در زمانی که هنوز از داغ شهادت شهید سلیمانی چند ماه بیشتر نگذشته است، مسابقه کتاب‌خوانی "سپهبدهای اخلاص" با محوریت زندگی این شهدای والامقام برگزار می‌شود.

 این مسابقه با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و سازمان عقیدتی سیاسی و سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه می‌توانند فایل متن کتاب و سوالات را دانلود و در یک یا هر سه بخش مسابقه شرکت کنند و تا سوم خرداد ماه پاسخ‌های خود را به صورت تشریح شده در متن پاسخ‌نامه به شماره ۲۰۰۰۱۸۳۷۴۵ پیامک کنند. به برگزیدگان این مسابقه جوایزی به رسم یادبود اهدا می‌شود.

همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۹۶۶۵۳۴۱۲ تماس گرفته یا به نشانی dtlib.ir مراجعه کنید.