به گزارش هنرآنلاین براساس اخبار رسیده، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت مرحوم رضا بابایی از نویسندگان و پژوهشگران برجسته دین و ادبیات کشور را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت سیدعباس صالحی آمده است: "خبر درگذشت نویسنده و پژوهشگر نام آشنا، مرحوم رضا بابایی پس از تحمل دوره‌ بیماری موجب تاسف شد. این نویسنده اندیشمند در حیات علمی پربار خویش آثار درخوری در حوزه‌های فرهنگی و دینی از خود به یادگار گذاشت.

اینجانب فقدان این انسان وارسته را به عموم علاقمندان و خانواده آن فقید سعید صمیمانه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند منان برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه و برای بازماندگان محترم صبر و اجر مسالت دارم."

در پیام محسن جوادی معاون امور فرهنگی نیز آمده است:

"إنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر درگذشت نویسنده متعهد و دردمند مرحوم آقای رضا بابایی علاوه بر خانواده و دوستان نزدیک وی، بسیاری از کسانی را در سوگ نشاند که در نوشته‌های کوتاه ولی پربار او دین‌داری و خردورزی را با هم می‌دیدند و بهره می‌گرفتند.

این ضایعه بزرگ را به خانواده ارجمند ایشان و نیز دوستان و علاقه‌مندان آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای آن مرحوم که از درد و رنج‌های این جهان رها شد، مغفرت و رحمت الهی و برای خانواده محترم‌ ایشان که داغدار عزیز خود هستند صبر جمیل مسئلت می‌کنم".