به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، بیست و یکمین دوره نمایشگاه کتاب استان سیستان و بلوچستان (زاهدان) با حضور 267 ناشر و نمایندگی از سراسر کشور و 11 ناشر از استان  و همچنین با شرکت 10 ناشر حوزه نشر الکترونیک روز شنبه 3 اسفندماه افتتاح می‌شود.

در این نمایشگاه 77هزار و 370 عنوان کتاب در 212 غرفه به نمایش گذاشته خواهد شد و تعداد هفت کتابفروشی از استان در قالب طرح "همراه" با ستاد برگزاری نمایشگاه تعامل و همکاری خواهند داشت.

برای این رویداد فرهنگی مبلغ 10 میلیارد ریال بن کارت یارانه‌ای الکترونیکی خرید کتاب در نظر گرفته‌شده است که از طریق بانک عامل مستقر در نمایشگاه با ارائه کارت ملی به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.

بن‌های توزیع‌شده در این نمایشگاه تا سه هفته پس از اتمام نمایشگاه در کتابفروشی‌های منتخب، دارای اعتبار خرید خواهند بود.

در مدت برگزاری این رویداد فرهنگی، برنامه‌های جنبی مختلفی در نظر گرفته‌ شده است که می‌توان به برگزاری نشست‌های تخصصی با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی، نمایش تابلوهایی درباره بیانیه گام دوم انقلاب، رونمایی از تازه‌های نشر استان، ایستگاه نقاشی و سرگرمی برای کودکان و نوجوانان، نشست‌های تخصصی در حوزه سبک زندگی و آسیب‌های اجتماعی، شب‌شعر و... اشاره کرد.

بیست و یکمین نمایشگاه کتاب استان سیستان و بلوچستان از تاریخ 3 تا 9اسفندماه از ساعت 15تا 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های شهر زاهدان، پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود