به گزارش هنرآنلاین براساس خبر رسیده، در این نشست محمدرضا شادمانی، فرمهر منجزی، پگاه پورگلدوز، مینا حدادیان، مهدی ضرغامیان و مهناز عسگری حضور خواهند داشت.

 لازم به ذکر است کتاب "نام‌ها" با زیر عنوان فرهنگ اعلام برای بچه‌های امروز از سری کتاب‌های مرجع است. این اثر مرجعی است برای اسم‌های خاص و درباره حدود 2400 واژه شامل کشورها، پایتخت‌ها، شهرها و رودها، کوه و دریاها ، دانشمندها، شاعرها، کتاب ها و ... توضیح داده شده است.

در این کتاب می‌توانید با بیش از 150 کشور جهان، بیش از 150 پایتخت جهان و بیش از 500 عکس از موضوعات متناسب با متن، همچنین با آثار و پدیده‌های فرهنگی و تمدنی، آثار طبیعی و جغرافیایی و... آشنا شوید. این فرهنگ می‌تواند در افزایش آگاهی‌ها و شناخت بچه‌ها از جهان  اثر قابل توجهی داشته باشد.

 کتاب به قلم مهدی ضرغامیان و مهناز عسگری، نوشته شده و برای کودکان و نوجوانان در شمارگان ۲۲۰۰ نسخه توسط انتشارات محراب قلم منتشر شده است.

برای آشنایی مربیان و معلمان و والدین، در این نشست علاوه بر معرفی کتاب درباره تاثیر فرهنگ‌نامه‌ها در یادگیری کودکان و نوجوانان مواردی گفته می‌شود.

گپ و گفت پیرامون کتاب "نام‌ها" با زیر عنوان فرهنگ اعلام برای بچه‌های امروز، چهارشنبه ۱۶ بهمن ساعت ۱۶ تا ۱۸ در شهر کتاب ونک برگزار می‌شود.

شهر کتاب ونک در میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان پردیس واقع شده و شرکت برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.