به گزارش هنرآنلاین براساس اخبار رسیده،  معاون اجرایی سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران از آغاز ثبت‎نام ناشران برای حضور در این رویداد فرهنگی خبر داد.

مهدی اسماعیلی‌راد معاون اجرایی سی وسومین نمایشگاه بین‎المللی کتاب تهران، از آغاز ثبت‌نام ناشران برای حضور در این رویداد فرهنگی گفت و افزود: ثبت‎نام ناشران از ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه 8 بهمن‎ماه آغاز خواهد شد.

او ادامه داد: ناشران متقاضی باید با مراجعه به سایت نمایشگاه کتاب تهران به آدرس www.tibf.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

سی و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار "کتاب یعنی زندگی" از ۲۶ فروردین تا ۵ اردیبهشت سال ۹۹ در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

 

"هفت گنبد" در شهر کتاب الف

جلسه گفت‌وگو درباره مجموعه داستان "هفت‌گنبد" به قلم محمد طلوعی با حضور نویسنده و محمد میرزاخانی منتقد، دوشنبه 7 بهمن ساعت 18 در شهر کتاب الف برگزار می‌شود.

هفت گنبد، سومین مجموعه داستان محمد طلوعی است، این مجموعه شامل هفت داستان نیمه بلند است که راوی‌ها در قالب هفت سفر به کشورهای همسایه (سوریه، ارمنستان، لبنان، عراق ، گرجستان، افغانستان و عمان) درونیات خود را می‌جویند و قصه زندگی‌شان را می‌گویند.

هفت گنبد روایت درونی آدم‌هاست در محیط ‌های کمتر شناخته شده برای خواننده، آدم‌هایی در پی یافتن، که طلوعی با استفاده از تکنیک داستان‌نویسی خود، و رهاکردن شخصیت‌ها در هفت اقلیم، خواننده را به دنبال این کشف و جستجو می‌کشد.

شهرکتاب الف واقع در خیابان مقدس اردبیلی، میدان الف، خیابان الف نبش کوچه سوم، پذیرای شما علاقه‌مندان به کتاب و هنر خواهد بود. شرکت برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.