به گزارش هنرآنلاین براساس اخبار رسیده، رونمایی از پوستر چهاردهمین جشنواره بین‌المللی "شعر فجر" توسط محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد. این مراسم صبح امروز یکشنبه 1 دی با حضور سعید بیابانکی دبیر علمی جشنواره چهاردهم در دفتر معاون امور فرهنگی وزارت ارشاد انجام صورت گرفت.

دبیر هیات امنای جشنواره شعر فجر پس از رونمایی پوستر این جشنواره گفت: همانند ستارگان فراوانی که در پس‌زمینه این پوستر وجود دارد، امیدوارم در این دوره شاهد ستارگان پرشماری در آسمان شعر فجر باشیم.

جوادی از بنیاد شعر و ادبیات داستانی برای انجام اموراجرایی جشنواره شعر فجر و تلاش برای پویایی این رویداد ملی ادبی تشکر و قدردانی کرد.

سپس سعید بیابانکی در سخنانی گفت: به یاری خدا جشنواره امسال درخشان‌تر و موفق‌تر از پیش در عرصه فرهنگ کشور ظاهر خواهد شد.

او افزود: با همکاری مجموعه معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از هیچ کوششی برای رسیدن به این هدف بزرگ دریغ نمی‌کنم.

 

خرید نزدیک به 16 میلیارد ریال کتاب در جلسه 617 خرید کتاب

در جلسه 617 هیات انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خرید 376 عنوان کتاب در 48 هزار و 650 نسخه به مبلغ کل 15 میلیارد و889 میلیون و 750 هزار ریال مورد تصویب قرار گرفت.

عناوین کتاب‌های مصوب برای خرید در سایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در تارنمای هیات انتخاب و خرید کتاب به  نشانی http://mof.farhang.gov.ir/fa/home/book بارگذاری شده است.