به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، هفدهمین نمایشگاه کتاب استان سمنان از 27 آذر تا 2 دی ماه میزبان ناشران سراسر کشور است.

در این نمایشگاه 163 ناشر و نمایندگی از سراسر کشور در 120 غرفه، 62 هزار و 367 عنوان کتاب را در زمینه‌های مختلف در معرض دید عموم قرار می‌دهند. 10 ناشر از استان سمنان نیز در نمایشگاه حضور داشته و 4 کتاب‌فروشی از استان در قالب طرح "همراه" در این رویداد فرهنگی با ستاد برگزاری نمایشگاه تعامل و همکاری خواهند داشت. همچنین مبلغ 350 میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب با تخفیف 20 درصدی از طریق بانک عامل مستقر در نمایشگاه در بین بازدیدکنندگان توزیع خواهد شد.

برگزاری نشست‌های تخصصی با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی، رونمایی از تازه‌های نشر، مراسم تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران حوزه کتاب، ایستگاه نقاشی و سرگرمی برای کودکان و نوجوانان، نشست‌های تخصصی در حوزه سبک زندگی و آسیب‌های اجتماعی، شب‌شعر و... ازجمله برنامه‌های جنبی است که برای این نمایشگاه در نظر گرفته‌شده است.

هفدهمین نمایشگاه کتاب استان سمنان از تاریخ 27 آذر تا 2 دی ماه، در دو نوبت صبح و عصر از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 20 پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی خواهد بود.