به گزارش هنرآنلاین براساس خبر رسیده، در معرفی ناشر از این کتاب عنوان شده است: نثرهای کتاب "چشم‌انتظاری" اغلب نثرهایی کوتاه است. شجاعی آن‌چه را می‌توان در قالب کلام برای ایجاد حس‌برانگیزی و خلق احترام میان خود و مخاطب نسبت به امام غایب (عج) به کار برد در این متن‌ها ریخته است.

بر همین اعتبار آن‌چه در این اثر با آن روبه‌رو می‌شویم نه یک متن احساس‌برانگیز صرف است که نویسنده سعی کرده احساس و احترام و نیز بینش و آگاهی دینی نسبت به امام زمان (عج) را با هم تلفیق کند و در متن بگنجاند.

کتاب در کنار متن، با یک اتفاق گرافیکی نیز همراه شده است. فرزاد ادیبی که پیش‌تر در بسیاری از آثار منتشرشده در انتشارات کتاب نیستان و آثار سیدمهدی شجاعی فعالیت داشته، با قطعی متفاوت و شمایلی که تلفیقی از هنر خطاطی و گرافیک به شمار می‌رود، این کتاب را طراحی و صفحه‌آرایی کرده است.

این نویسنده که در سال‌های اخیر بیشتر در حوزه فیلم‌نامه و داستان‌ و رمان فعالیت داشته است، به تازگی کتابی را در همان‌ گونه نثرهای قدیمی خود و با عنوان "چشم‌انتظاری" روانه بازار کتاب کرده که مجموعه‌ای تازه از نثرهای عاشقانه‌اش با موضوع انتظار است.

انتشارات کتاب نیستان "چشم‌انتظاری" را در ۱۱۶ صفحه با قیمت ۷۹ هزار تومان منتشر کرده است.