به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، این موسسه آمار فروش نمایشگاه کتاب تبریز را اعلام کرد. بر اساس این آمار نزدیک به 13میلیارد تومان کتاب در این نمایشگاه فروخته‌شده است.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز 4 آبان ماه به کار خود پایان داد. در این دوره 35 برنامه و نشست تخصصی در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی در کنار نمایشگاه برگزار شد.

مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب با تخفیف 20 درصدی از طریق بانک شهر مستقر در نمایشگاه در بین بازدیدکنندگان توزیع شد. بر اساس آمار به‌دست‌آمده در مدت شش روز برگزاری نمایشگاه 12 میلیارد و 800 میلیون تومان کتاب توسط مردم خریداری شده است.

 

"حال خوش خواندن" با 5 نمایشگاه کتاب استانی

هم‌زمان با بیست و هفتمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی پنج نمایشگاه کتاب استانی در برنامه کاری موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران قرار گرفته است.

برگزاری نمایشگاه کتاب در جزیره کیش به صورت فروش متمرکز که دومین تجربه نمایشگاهی در این جزیره به شمار می‌رود یکی از فعالیت‌های این موسسه در ایام هفته کتاب است. همچنین استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان،  مازندران و گیلان  نیز در ایام برگزاری هفته کتاب میزبان ناشران سراسر کشور هستند.