به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی به‌نشر، حسین سعیدی مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) توضیح داد: نمایشگاه تخصصی "کتب امام رضا(ع)" با 896 عنوان کتاب و حدود 6 هزار جلد اثر در فضایی به مساحت 65 متر به همت انتشارات به‌نشر در باغ رضوان حرم مطهر رضوی برپا شده است.

او با بیان این که آثار منتشر شده در حوزه کتب رضوی و اهل بیت(ع) از انتشارات به‌نشر و 24 ناشر از سراسر کشور در این نمایشگاه عرضه شده است، تصریح کرد: این نمایشگاه به صورت 24 ساعته تا هفته آینده پذیرای مخاطبان و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.

مدیرعامل به‌نشر با اشاره به این که کتاب‌های عرضه شده در این نمایشگاه تخصصی در دو رده سنی کودک و بزرگ‌سال تقسیم بندی شده‌اند، ادامه داد: آثار منتشر شده دیگر ناشران مطرح کشوری در حوزه کتاب‌های رضوی و اهل بیت(ع) هم‌چون بوستان کتاب قم، دارالکتب اسلامی، بنیاد فرهنگی امام رضا(ع)، نشر دلیل ما، آرام دل، قدیانی، دارالحدیث، نیستان، بنیاد فرهنگی امام رضا(ع)، دفتر نشر فرهنگی اسلامی، جمکران، کتابستان و ... در معرض دید زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی علی بن موسی الرضا(ع) قرار گرفته است.

سعیدی افزود: در نمایشگاه تخصصی "کتاب‌های امام رضا(ع)" آثار تازه منتشر شده انتشارات به‌نشر در حوزه رضوی هم‌چون "امام رضا(ع) و کرامات انسانی"، "موقف"، "آبی‌ها"، "بیایید این‌گونه زیارت کنیم"، "امام رضا(ع) به روایت عالمان" و دیگر آثار پرفروش و تجدید چاپ شده این انتشارات با عناوینی چون "دعبل و زلفا"، "امام رضا(ع) و زندگی"، "راز آن بوی شگفت"، "قصه‌های شیرین از زندگی معصومین"، مجموعه "قصه‌های منظوم از زندگی امام رضا(ع)" و... به همراه آثار چاپ نخست و تجدید چاپ شده سایر ناشران عرضه شده است.