به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی به‌نشر، حسین سعیدی با اشاره به ویژه برنامه‌های این انتشارات در قالب سلسله نشست‌های تبلیغی ترویجی "در پناه کلمات" هم‌زمان با شب شهادت امام علی بن موسی الرضا (ع) اظهارداشت: امسال نیز برای سومین سال متوالی، متن‌خوانی نویسندگان مطرح مشهدی برای امام خوبی‌ها با عنوان ویژه برنامه "عرض ارادت" در مشهد برگزار می‌شود.

او افزود: ویژه برنامه "عرض ارادت" دوشنبه 6 آبان ماه و هم‌زمان با شب شهادت امام رضا (ع) از ساعت 17 تا 19 در فروشگاه مرکزی کتاب و محصولات فرهنگی آستان قدس رضوی در مشهد واقع در خیابان امام خمینی(ره)، رو به روی باغ ملی برپا می‌شود و حضور در این ویژه برنامه برای عموم مخاطبان آزاد است.

به گفته مدیرعامل به‌نشر، نویسندگان دعوت شده در این نشست در آستانه سالروز شهادت امام رضا (ع) و برای عرض ارادت به ساحت مقدس آن امام معصوم، متن‌ها و دل‌نوشته‌های خود را برای حاضران قرائت خواهند کرد.

سعیدی یادآورشد: انتشارات به‌نشر به عنوان بزرگ‌ترین ناشر شرق کشور با تمرکز بر تولید آثار با موضوع معارف اسلامی و ارزش‌های نظام ولایی آثار متنوعی را برای مخاطبان کودک، نوجوان و بزرگ‌سال به چاپ رسانده است و در حال حاضر "ادبیات دینی" محور اصلی تولیدات این انتشارات است و آثار متنوعی توسط انتشارات به‌نشر در این حوزه منتشر شده است.