سرویس فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین، نصرت‌الله مسعودی شاعر و بازیگر تئاتر و سینما، با این توضیح که مجموعه شعر "آه فاریانا" را آماده چاپ و نشر دارد به هنرآنلاین گفت: این کتاب حدود 130 صفحه‌ای حاوی اشعار نو است. بیشتر شعرها محتوای عاشقانه دارد و گاهی رگه‌های اجتماعی به خود می‌گیرد.

او که مشغول رایزنی با چند ناشر برای انتشار این کتاب است، ادامه داد: برایم مهم است مجموعه شعر "آه فاریانا" که حاوی 80 شعر از آخرین سروده‌های من است توسط ناشری منتشر شود که پخش خوبی داشته باشد.

مسعودی با بیان این که 6 کتاب آماده چاپ دارد، افزود: این آثار شامل سروده‌هایم، نقدهایی که بر اشعار دیگر شاعران نوشتم، یادداشت‌های که بر اشعارم نوشته شده و چند نمایشنامه از جمله "دختری که می‌خواست با گچ خودکشی کند" است. اما به دلیل این که ناشران به سختی مجموعه شعر و نمایشنامه چاپ می‌کنند و بیشتر به انتشار رمان گرایش دارند این آثار نیز بدون ناشر مانده است.

نصرت‌الله مسعودی، متولد سال 1332 در خرم آباد است. "کی برمی گردی پارمیدا"، "به لهجه‌ی برگ به بام آبان"، "بوی دست حوا"، "چقدر شبیه هم‌اند این دوستت دارم‌ها" و "شمایل گردان" از آثار منتشر شده اوست. مسعودی به مدت 16 سال به عنوان رئیس انجمن نمایش خرم آباد فعالیت کرده است. کارگردانی بیش از 30 نمایش و بازی در چندین فیلم سینمایی را در کارنامه کاری خود دارد.