به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه‎‌های فرهنگی ایران، ایاد مرشد، در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از حضور منسجم ایران در نمایشگاه کتاب سوریه، گفت: اکنون همکاری‌های خوبی بین نمایشگاه کتاب تهران و سوریه صورت می‌گیرد و این آمادگی را داریم تا از تجربیات نمایشگاه کتاب تهران به خوبی استفاده کنیم. در نمایشگاه کتاب تهران در سال آینده با برنامه‌های ویژه حضور پیدا می‌کنیم.

جواد ترک‌آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه نیز در این بازدید اظهارداشت: نمایش کتاب‌های مقاومت و پایداری که به زبان عربی در غرفه ایران عرضه شده فرصت مناسبی برای علاقه‌مندان این حوزه است. سوریه ظرفیت مناسبی دارد که باید در برنامه‌های آینده به آن توجه شود و برنامه‌ریزی بیشتری برای آن صورت گیرد.

حسین صفری در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از نحوه حضور ایران در این نمایشگاه، افزود: این آمادگی وجود دارد تا با هماهنگی‌های بیشتر و حمایت سفارت و رایزنی فرهنگی در قالب غرفه ملی در نمایشگاه سال آینده شرکت کنیم تا ناشران بیشتری در نمایشگاه حضور پیدا کنند.

او گفت: از زمان فعالیت غرفه ایران بازدیدکنندگان به کتاب‌های مقام معظم رهبری و کتاب‌هایی که درباره سردار سلیمانی است توجه بیشتری دارند.