سرویس فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین، غلامحسین چهکندی‌نژاد شاعر، با این توضیح که تصمیم دارد سه کتاب منتشر کند به هنرآنلاین گفت: برای چاپ سه مجموعه شعر که اشعار 10 سال اخیر را دربرمی‌گیرد تا یک ماه آینده اقدام خواهم کرد.

او با این توضیح که عجله‌ای برای چاپ کتاب ندارد، تاکید کرد: برای انتشار اشعارم وسواس دارم و این سه کتاب نیز چندین مرتبه ویرایش شدند.

چهکندی‌نژاد با بیان این که اشعارش تاریخ‌دار هستند و براساس سال‌های سرایش تفکیک شده‌اند، افزود: سبک اشعار سه کتاب سپید است. مضامین دو اثر برگرفته از زندگی، جامعه و اجتماع است. یک کتاب نیز محتوایی کاملا عاشقانه دارد.

او که اشعارش به صورت پراکنده در جراید منتشر می‌شوند، پس از چاپ این سه کتاب تصمیم دارد گزیده‌ای از شعرهایش را در قالب یک کتاب به چاپ برساند.

غلامحسین چهکندی‌نژاد، متولد سوم شهریور 1337 بیرجند، خراسان جنوبی است. از نیمه دوم دهه 50 به صورت جدی وارد عرصه ادبیات شده و سبک شعری او، سپید است. "سرود باران"، "شیار شامگاه"، "زمان را از تو می‌گیرد"، "راه زیروج" و "بادام تلخ" عناوین کتاب‌های منتشر شده اوست. مجموعه شعر "بادام تلخ " نیز با عنوان "همچون آرامش اکنون تو" توسط بابک صحرانورد به زبان کردی ترجمه و منتشر شده است.