به گزارش هنرآنلاین براساس اخبار رسیده، خرید ۲۶ هزار و ۳۵۰ نسخه کتاب به ارزش هشت میلیارد و ۶۰۳ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال در جلسه ۶۱۳ هیات انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسید.

عناوین کتاب‌های مصوب برای خرید در سایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در تارنمای هیات انتخاب و خرید کتاب به  نشانی http://mof.farhang.gov.ir/fa/home/book  بارگذاری شده است.

 

جوزهای صادرشده تا پایان سال ٩٨ اعتبار دارد

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اطلاعیه‌ای از سوی دفتر نوسازی و تحول اداری اعلام کرد تمامی مجوزهایی که قبلا صادر شده و اعتبار آن‌ها در سال ٩٨ به پایان می‌رسد به تمدید نیازی ندارند و تا پایان سال معتبر هستند.

نظر به این که ساماندهی مجوزهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی- با کاهش آن‌ها به ۳۶ عنوان - در حال انجام است و دستورالعمل‌های جدید برای هریک، طی فرآیندی کارشناسانه، به مرور تدوین، ابلاغ و منتشر می‌شود، به‌منظور سهولت کار فعالان عرصه‌ فرهنگ و هنر به اطلاع می‌رساند: "تمامی مجوزهایی که قبل از تاریخ این اطلاعیه صادر شده باشد و اعتبار آن‌ها در طول سال ۱۳۹۸ به پایان می‌رسد، نیازی به تمدید نداشته و تا پایان سال جاری معتبر خواهند بود. بدیهی است که برای این‌گونه مجوزها، هم‌زمان با ابلاغ و انتشار هریک از دستورالعمل‌های ۳۶ گانه، فرآیند تطبیق مجوز و نحوه‌ تمدید اعتبار آن اطلاع‌رسانی خواهد شد".