به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی احکام جداگانه‌ای اعضای شورای سیاست‌گذاری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را منصوب کرد.

بر اساس این خبر، مهدی فیروزان، هومان حسن‌پور، مهدی اسماعیلی‌راد، محسن چینی‌فروشان، ایرج ضرغام، میثم نیلی، علیرضا سبحانی‌نسب، فریدون عموزاده‌خلیلی،  محمدجواد مرادی‌نیا، ابراهیم حیدری، قادر آشنا و ایوب دهقانکار به عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منصوب شدند.

در متن حکم اعضای شورای سیاست‌گذاری سی‌وسومین نمایشگاه کتاب تهران آمده است: "برگزاری با شکوه، مستمر و منظم سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به عنوان بزرگ‌ترین رخداد فرهنگی ایران موجب شکرگزاری به درگاه خداوند متعال و قدردانی از تمامی دست‌اندرکاران گذشته و حال این فعالیت ارزشمند، در حوزه نشر کشور است.

نظر به اهمیت برنامه‌ریزی مطلوب در حوزه کتاب و کتابخوانی و با توجه به سوابق و تجارب ارزشمند جناب‌عالی به پیشنهاد معاونت امور فرهنگی، به موجب این ابلاغ به عنوان (عضو شورای سیاست‌گذاری سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران) منصوب می‌شوید.

امید است با استفاده حداکثری از تجارب موجود، در توسعه و ارتقای روزافزون فرهنگ کتاب و کتابخوانی و انجام این وظیفه مهم موفق و موید باشید."

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در حکمی جداگانه دکتر محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزیر را به عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری این رویداد فرهنگی منصوب کرده است.

رئیس شواری سیاست‌گذاری سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران نیز در حکمی جداگانه ایوب دهقانکار را به عنوان دبیر این شورا منصوب کرد.

همچنین معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تمامی اعضای شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه سی و دوم که با همکاری و همدلی و طرح ایده‌های نو و راهگشا مسیر برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در اردیبهشت 1398 را هموار کردند، تشکر و قدرانی می‌کند و امیدوار است نمایشگاهی در خور اهل فرهنگ را در سال آینده برگزار کند.