به گزارش هنرآنلاین براساس اخبار رسیده، مجموعه‌ داستان "تب خواب" اثر فاضله فراهانی روز جمعه 25 مردادماه ساعت 19 با حضور مهدی یزدانی‌خرم و محمدجواد جزینی از نویسندگان و منتقدان حوزه ادبیات در کافه‌کتاب نیماژ مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد و اجرای این جلسه را سهند آدم‌عارف بر عهده خواهد داشت.

"تب خواب" نخستین مجموعه‌ داستان فاضله فراهانی است که در ۱۵ داستان گردآوری شده است.

تنوع مضمون و شخصیت و قصه‌پردازی قوی از ویژگی‌های داستان‌های این مجموعه است. او توانسته ارائه پخته‌ای در پرداخت ایده‌های داستانی داشته باشد و از همین رهگذر داستان‌ها حاوی نکات و برجستگی‌های خواندنی فراوانی هستند.

"لباس مردانه برای تازه‌رفته"، "مواظب شوهرهایتان باشید"، "تب خواب"، "خال"، "چشم‌آبی"، "سحر-مریم-بهار"، "ازدواج سلطنتی"، "گردن‌برنجی"، "زیر طاق آزادی"، "صدای اذان می‌آید"، "یولانته به آسمان می‌رود"، "یاشیکای لنزدار مشکی"، "کافه‌‌پری"، "سیگارم، ترانه‌ام تویی" و "منظومه‌های عاشقانه" به‌ترتیب عناوین داستان‌های این کتاب را تشکیل می‌دهند که پیش‌تر بخش‌های کوتاهی از این داستان‌ها توسط نویسنده در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده و مورد استقبال قرار گرفته بود.

علاقه‌مندان برای حضور در این جلسه می‌توانند به آدرس خیابان کریم‌خان‌زند، خیابان خردمند جنوبی، نبش کوچه‌ یگانه، کافه‌کتاب نیماژ مراجعه کنند و ورود به این جلسه برای عموم آزاد است.

 

برپایی نشست "صلح و ادبیات داستانی" در سرای اهل قلم

پنجمین نشست از سلسله نشست‌های صلح و ادبیات با عنوان "صلح و ادبیات داستانی» با همکاری انجمن علمی مطالعات صلح ایران چهارشنبه ۲۳ مرداد ماه در سرای اهل قلم برگزار می شود.

در این نشست الهام فلاح، مجید قیصری و جواد رنجبر درخشی لر به بررسی "صلح و ادبیات داستانی" می‌پردازند.

نشست "صلح و ادبیات داستانی" ساعت ۱۶ در سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر، پلاک ۲ برگزار می‌شود.