سرویس فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین، اعظم بروجردی نویسنده و کارگردان تئاتر، درباره آثار جدیدی که در دست چاپ و نشر دارد به هنرآنلاین گفت: رمان 150 صفحه‌ای "آخرین نامه" را برای چاپ به انتشارات جمکران سپردم. این اثر درباره تعدادی پهلوان‌نما است که در پی کشتن پهلوان اصلی هستند و هر بار پهلوانی را می‌کشند تا جانشین او شوند.

او با تاکید بر این که قصه و رویدادهای رمان "آخرین نامه" با داستان مجموعه تلویزیونی "پهلوانان نمی‌میرند" متفاوت است، ادامه داد: داستان در تهران قدیم می‌گذرد و اثری فانتزی تاریخی است که بخشی از آن براساس واقعیت نوشته شده. زبان رمان، زبان تهران کهن، رنگارنگ و پر از ضرب‌المثل است.   

بروجردی که نوشتن رمان "ملاقات پنهانی" را به تازگی به پایان رسانده، اظهارداشت: قهرمان داستان‌هایم زنان هستند. در این رمان نیز به یک زن از نسل انقلاب پرداختم. او از دوران جنگ بسیار صدمه دیده و کل خانواده‌اش را در جنگ از دست داده است و فقط یک برادر برایش باقی مانده. این زن در طول زندگی متوجه می‌شود به هر فردی که عشق می‌ورزد از دنیا می‌رود. در نهایت از بچه‌های خود دور می‌شود تا خطری آن‌ها را تهدید نکند. اما به این نتیجه می‌رسد که باید خود را پیدا کند. به دل واقعه می‌رود و با عشق بزرگ و عظیم‌تری مواجه می‌شود.

به گفته او، رمان "ملاقات پنهانی" در 400 صفحه از سوی انتشارات جمکران به چاپ می‌رسد.

بروجردی همچنین از انتشار 10 نمایشنامه‌اش در قالب چهار کتاب خبر داد و افزود: "تو کی شنیدی صدای مرا"، "آواز شن‌زار"، "روز عروس"، "زائر"، "راز" و "یک روز معمولی برای آذر و رضا" عناوین برخی از این نمایشنامه‌ها محسوب می‌شود که توسط انتشارات مسیردانشگاه نشر خواهند یافت.

او نمایشنامه "پهلوان" را نیز در انتشارات جمکران در دست نشر دارد و تصمیم دارد نمایشنامه "نادر نامه" را که به زندگی نادرشاه افشار مرتبط است به صحنه بیاورد.