به گزارش هنرآنلاین براساس اخبار رسیده، سیدمحمد طباطبایی‌حسینی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متولی کاغذ نشر و مطبوعات است و معاونت امور فرهنگی به طور مشخص به عنوان متولی کاغذ نشر مشخص شده است.

او ادامه داد: کاغذ نشر برای کتاب‌های غیر درسی است و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مسئولیتی برای تامین کاغذ غیر از این حوزه ندارد.

مدیر روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تاکید کرد: براساس جلسه‌های برگزار شده مقدار مشخصی ارز با نرخ دولتی برای کاغذ نشر و کاغذ مطبوعات در نظر گرفته شده که مسئولیت این حوزه با وزارت ارشاد و مسئولیت کاغذ نشر بر عهده معاونت امور فرهنگی این وزارتخانه است.

طباطبایی افزود: خارج از این حوزه درباره واردات و تخصیص کاغذ با ارز نیمایی و کاغذ با نرخ آزاد هیچ اختیار و مسئولیتی بر عهده وزارت ارشاد و به پیرو آن بر عهده معاونت امور فرهنگی این وزارتخانه نیست.

 

 نسخه دیجیتال کتاب صوتی با صدای گلاره عباسی منتشر می‌شود

نسخه‌ دیجیتال کتاب صوتی "هیچ کس مثل تو مال اینجا نیست"، ۱۱ مرداد در بسترهای صوتی فیدیبو، نوار، کتابراه، طاقچه و بیپ‌تونز منتشر می‌شود.

این کتاب دومین محصول رادیوگوشه، واحد صوتی نشرچشمه پس از کتاب صوتی "مغازه‌ی خودکشی" است.

نسخه‌ دیجیتال کتاب صوتی "هیچ کس مثل تو مال اینجا نیست" نوشته‌ میراندا جولای با ترجمه‌ فرزانه سالمی و صدای گلاره عباسی منتشر  خواهدشد.