به‌گزارش هنرآنلاین براساس اخبرا رسیده، رمان "بار دروغ" قصه‌ کنجکاوی دختری به نام مگ را روایت می‌کند که در رابطه‌ پیچیده‌ قتلی قرار می‌گیرد که چهل سال پیش رخ داده است. مگ مادرش را ترغیب می‌کند به نوشتن رمانی که باعث ثروتمند شدن خانواده می‌شود. مگ می‌داند که ثروت و شهرت بدست آمده، در روابط خانوادگی او تاثیر گذاشته است مگ با رازها و دروغ‌هایی روبرو می‌شود که بسیار هولناک و غیر منتظره است. دروغ‌هایی که دوران کودکی سرشار از تنهایی و غم را برای او رقم زده است.

کتاب "بار دروغ" دومین اثر موفق این نویسنده آمریکایی‌ است که بسیار مورد توجه سایت‌های معتبر هم‌چون آمازون و گودریدز قرار گرفته و امتیاز بالایی از منتقدان کسب کرده است و یکی از رمان‌های پرفروش سایت آمازون است.

کتاب "بار دروغ" توسط  انتشارات افق بی‌پایان در ۵۱۷ صفحه و با قیمت 58هزار تومان به بازار نشر عرضه شده است.

 

انتشار "فیل هوا کردن" از مجموعه قصه‌های آبدار

"فیل هوا کردن" داستان خانواده معمولی پنج نفره‌ است، پدری خسته از کار روزانه که بعد از برگشتن از اداره، ساعت‌ها روی مبل دراز می‌کشد و سه بچه که دوست دارند در تپه پارک، بادبادک هوا کنند. اما به قول مادر، بلند کردن او از روی مبل، مثل فیل هوا کردن است.

راوی خردسال کتاب، مثل بیشتر بچه‌ها، معنای این ضرب‌المثل را نمی‌داند و نویسنده کوشیده تا طی اتفاقاتی ساده، مفهوم را منتقل کند. تلاش او برای آشنایی بچه‌ها با بخشی کوچک اما مهم از ادبیات عامه، جالب توجه است. به ویژه که مخاطب، توضیحی سرراست و حاضر، آماده را در متن نمی‌بیند و باید با استنتاج منطقی شخصا آن را دریابد. البته، تصاویر کتاب هم، به کمک فرآیند درک می‌آیند.

نقاشی‌ها کارکرد دیگری نیز دارند. تصویرگر اثر، مریم حسنی با استفاده از رنگ‌های سرد و طیف خاکستری، یک‌نواختی زندگی بچه‌ها را نشان داده است.

مجموعه "قصه‌های آبدار" در 10 جلد برای معرفی مهارت‌های زندگی به گروه سنی کودک طراحی و تالیف شده است و همکاری گروهی از نویسندگان و تصویرسازان، داستان‌هایی متنوع را به وجود آورده که به راحتی می‌تواند طیف‌های مختلفی از سلیقه‌ها را راضی کند. شخصیت‌های خلق شده توسط لیلا اسدیان در جلد نخست مجموعه "قصه‌های آبدار"، راه‌حل ساده و خیال‌انگیز این مسئله به ظاهر پیچیده را کشف کرده‌اند.

کتاب "فیل هوا کردن" در 24 صفحه و با قیمت 12هزارتومان توسط انتشارات کتاب نیستان به بازار نشر عرضه شده است.