به گزارش هنرآنلاین به نقل از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محسن جلالی‌فراهانی با اظهار امیدواری از حل اختلاف میان باغ کتاب و پردیس سینمایی، گفت: مستاجر سینمای باغ کتاب از ابتدا مذاکره منطقی را رها کرد ولی پس از اتفاقات اخیر درخواست برگزاری جلسه و مذاکره کرد که اولین جلسه آن برگزار شد و امیدوارم طی مذاکره‌های آتی این اختلاف‌نظر زودتر حل شود و شیوه کار در پردیس سینمایی به شکل قبل ادامه پیدا کند. 

مدیرعامل باغ کتاب درباره مشکلاتی که هفته گذشته برای تماشاگران نوبت شب پردیس سینمایی این مجموعه پیش آمد، توضیح داد: مشکل اصلی این بود که ما مسیرهای خروج مردم از سالن‌ها را تغییر دادیم و با این که از قبل هم اعلام کرده بودیم پردیس سینمایی برای ساعت ۱۲ دیگر به مردم بلیت نفروشد، اما سینما متاسفانه این کار را انجام داد که این موضوع مشکلاتی به دنبال داشت. 

او افزود: ما با وجود این کارشکنی، همان شب به مسئولان سینما اعلام کردیم مسیر تردد مردم را از دری که مشخص کرده بودیم قرار دهند که این کار را نکردند  و با هدایت مردم به سمت در اصلی از آن‌ها فیلم و عکس تهیه کردند.

جلالی‌فراهانی گفت: مشکل اصلی هم به این برمی‌گردد که مستاجر سینما باید شارژ مربوط به استفاده خود از خدمات عمومی و نگهداری باغ کتاب را پرداخت کند، ولی این اتفاق نیفتاده و در حال حل مشکل هستیم.