سرویس فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین، محمدعلی سپهرافغان نویسنده، تصویرگر و طراح کمیک استریپ، به هنرآنلاین گفت: کتاب مصور "نگهبان" را در نشر 27 در دست چاپ دارم. این داستان مناسب مقطع سنی نوجوان است.

او با این توضیح که موضوع داستان درباره یک نوجوان محصل در جبهه‌های جنگ است، افزود: با مطالعه چندین کتاب درباره خاطرات رزمندگان نوجوان در جنگ و نحوه تحصیل آن‌ها، داستان "نگهبان" را نوشتم و تصویرسازی کرده‌ام. تعداد این نوجوانان در جبهه زیاد بوده است.

سپهرافغان با بیان این‌که کتابی با محوریت احادیث مرتبط با کشاورزی نیز در دست آماده‌سازی برای انتشار دارد، ادامه داد: این اثر هم‌چون کتاب مصور "خدای خوب من"  توسط حوزه نمایندگی ولایت فقیه در جهاد کشاورزی انتشار می‌یابد. سخنان بزرگان و امامان دین درباره کشاورزی را جمع‌آوری کرده‌ام. با توجه به موضوع سه یا چهار حدیث مرتبط ارائه شده و یک داستان کوتاه نیز نوشته‌ام. این اثر مصور مخاطب مناسب نوجوانان است.

او که مشغول مطالعه و تحقیق کتاب "نهج‌البلاغه" است، اضافه کرد: تصمیم دارم مطالب مرتبط با حیطه کشاورزی این اثر ارزشمند را گردآوری کنم تا در قالب اثری مجزا برای نوجوانان به چاپ برسد.

سپهرافغان یک رمان جنگی با محوریت یک رزمنده و تعدادی قطعه ادبی نیز برای مقطع بزرگ‌سال آماده چاپ دارد ولی برای انتشار این دو اثر اقدامی نکرده است.

محمدعلی سپهرافغان، نویسنده، تصویرگر و طراح کمیک استریپ، شاعر و مدرس تصویرسازی متولد سال 1350 در کرمانشاه است. "فنون تصویرسازی و خلق جذابیت در کمیک"، "ناگفته‌های شهر صبور: سرودهای اسلام آباد غرب"، "سرودهای سرگردان زمین"، "ماجراهای مبارزان" و "کوتاه درباره عشق"، "آیه‌های بارانی" و "سرود کشتزارها" از جمله آثار منتشر شده اوست. سپهرافغان تصویرگری آثار متعددی را در کارنامه کاری دارد.