سرویس فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین، بیژن ارژن شاعر و ترانه‌سرا، به هنرآنلاین گفت: یک کتاب که مجموعه کاملی از رباعی است، آماده چاپ دارم. این رباعی‌ها را از سال 1392 به بعد سرودم. به دلیل متنوع و متکثر بودن رباعی‌ها مضامین آن‌ها نیز به احوالات شخصی زمان سرایش برمی‌گردد.

او با این توضیح که یک منظومه کردی با عنوان "شیرین خواب" نیز آماده انتشار دارم، افزود: این منظومه را که 10 سال پیش سرودم روایت داستان شیرین و فرهاد نظامی است که امروزی شده؛ تصمیم دارم این منظومه را به همراه موسیقی منتشر کنم. آهنگ‌ها ساخته شده و تنظیم آن در حال تکمیل شدن است. بخش‌هایی از منظومه را خودم خواندم و با شهرام ناظری نیز برای خواندن بخش‌هایی از اثر صحبتی داشتم.

به گفته ارژن، آهنگسازی کار براساس نغمه‌ها و مقام‌های موسیقی مقامی و کردی توسط صادق نوری انجام شده است.  

او یک کتاب داستان 165 صفحه‌ای منتشر نشده دارد که آن را شکل دیگری از روایت دانست و تصریح کرد: کتاب در مراحل ویراستاری است و هنوز عنوانی برای آن انتخاب نکردم. تصمیم دارم امسال کتاب را به چاپ برسانم. داستان در فضای کاملا سورئالیستی در جنگل اتفاق می‌ا‌فتد.

بیژن دایی‌چی معروف به بیژن ارژن متولد سال ۱۳۴۸ در کرمانشاه، به عنوان یکی از مشهورترین شاعران رباعی‌سرای حال حاضر شناخته می‌شود.

"پیراهنی از آه برایت دارم" (دفتر رباعی)، "رنگ انار" (مجموعه‌ای از رباعی، غزل و فراغزل)، "بی‌هم شدگان" (مجموعه رباعی)، "چهل کلید" (گزیده اشعار، رباعی و غزل) و "چارانه‌های بیژن ارژن" از آثار منتشر شده او محسوب می‌شوند. کتاب "بی‌هم‌شدگان" او در قالب مجموعه کتاب‌های صوتی "چلچله" با صدای خود شاعر منتشر شده است.