به گزارش هنرآنلاین براساس اخبار رسیده، صدو سیزد همین نشست "عصر شعر و ترانه" 5 اردیبهشت ساعت 15  با حضور شاعران و ترانه سرایان در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود.

در این نشست با مدیریت و اجرای عبدالجبار کاکایی، آرش شفاعی کارشناس شعر کلاسیک، مهدی موسوی‌میرکلایی کارشناس ترانه، حمیدرضا شکارسّری کارشناس شعر نو حضور دارند.

در این برنامه ترانه‌ها و اشعار منتخب شاعران جوان پس از اجرا توسط صاحب اثر با حضور داوران مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد .

نشست "عصر شعر و ترانه" با حضور شاعران و ترانه‌سرایان با هدف استعدادیابی و ارتقای دانش ادبی شاعران جوان در  این فرهنگ‌سرا برگزار می‌شود.

همچنین نشست "شعر طنز شکرخند" با مدیریت و اجرای رضا رفیع شنبه 7 اردیبهشت ساعت 17باحضور طنزپردازان و شاعران معاصر درفرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود .

اکبر کتابدار، همایون حسینیان، نادرختایی، مصطفی مشایخی، ناهید نوری، صابر قدیمی، شروین سلیمانی، مهدی استاد احمد، محسن اشتیاقی، نسیم عرب امیری، فرامرز ریحان صفت، حسین پورعلی، حسین گلچین، حسین رضوی فرد و عبدا... مقدمی  میهمانان این نشست هستند.

نشست "شعرطنز شکرخند" به مدت 10 سال است که شنبه اول هرماه با حضور جمعی از نویسندگان  و شاعران طنزپرداز با نگاه طنز، رویکرد زندگی شهرنشینی و فرهنگ شهروندی به مسایل و مشکلات اجتماعی و زندگی شهری در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این دو نشست می‌توانند به خیابان دکتر شریعتی، سیدخندان، خ جلفا مراجعه کنند.

 

حضور اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران در نمایشگاه کتاب تهران

اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران به‌منظور اطلاع‌رسانی نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی و معرفی کتابخانه‌های عمومی استان، در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت کرد.

غرفه اداره کل کتابخانه‌های عمومی با هدف تبیین، معرفی و اطلاع‌رسانی مناسب شرایط شرکت در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب برپا شد.

آگاهی از شرایط شرکت در نهمین  جشنواره کتابخوانی رضوی و امکان عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان تهران برای بازدیدکنندگان فراهم شده است و مراجعه‌کنندگان می‌توانند با حضور در غرفه ضمن آشنایی با کتابخانه‌های عمومی تهران با دریافت معرفی‌نامه برای عضویت رایگان در نزدیک‌ترین کتابخانه عمومی محل زندگی خود اقدام کنند.

غرفه اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران واقع در راهرو 29 سالن شبستان اصلی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران همه‌روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۰ پذیرای عموم است.